Addooo?!

Jag saknar min kärlek

Kommentarer
Postat av: Laura

Sv: Aaa vad roligt! Kommer du alltså att finnas på deras hemsida sen? Du måste länka dit sen så jag får se :) Det ska nog säkert gå bra!



Det är bra med mig fast det går upp och ner med mina känslor för studierna, med andra ord är det helt normalt :) Det ska åtminstone bli en härlig lördag för då har engelska-studerandenas ämnesförening Britannica årsfest och då får jag klä upp mig och festa med mina käraste vänner!:)

Postat av: anna

Jaha där ser man! Vad spännande då :) Håller tummarna för dig imorgon att allt ska gå bra osv!



Lycka till!

2008-11-19 @ 23:13:41
URL: http://declaar.blogg.se/
Postat av: Adolf

Hoho jag hade världens sms på g. men min mog dog. nu är jag i flickrummet. godnattpuss

2008-11-20 @ 01:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback