Julmarknad på Skansen

Åhh, jag längtar så himla mycket efter helgen!

fredag åker jag upp till Stockholm och ska vara där hela helgen inklusive måndag då jag har tagit ledigt!
Adolf och jag har planerat in myskväll, att gå ut och äta, eventuellt utgång, visningar och min favorit i helgens planering:
SKANSENS JULMAKRNAD! Sen brukar vi ju inte vara de bästa på att hålla oss till planerna...men iaf!

Jag tror den här helgen kan bli hur mysig och bra som helst!

Nu ska jag snart gå på fika och äta en pepparkaka. Gud vad jag är en jultjej och Gud vad jag tjatar om julen!


Julgranen

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh julen är ändå så himla mysig.

Kan dock inte riktigt hänge mig åt den eftersom jag har upp till öronen med plugg, men bara 18 dagar kvar tills det är över :)

Postat av: A M A N D A J O S E F I N E

julgranar doftar så underbart gott :D snacka mysig julstämmning!



Sv: världens mest vältrimmade mage är ju inte säkert, men jag tränar mycket också så det är klart att den är helt okej ;)

Jag vill också att snön ska ligga ända fram till jul och nyår!!

2008-11-25 @ 16:32:26
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Kim Von J

joo då bara bra :)

2008-11-25 @ 17:32:28
URL: http://kimj.blogg.se/
Postat av: Jessica

jo alla jag snackat med och som varit oå balen säger samma som dej :) jag har redan köpt klänning :) kollar du i början av min blogg så ser du den :)

2008-11-25 @ 17:57:33
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback