Kalasfin

Idag ska vi på kalas. Novermber är ju som sagt kalasens månad i min släkt och idag går det första av stapeln. Moster Maria ska firas!
Jag är sugen på att vara kalasfin som när man var liten. Randiga strumpbyxor i massa färger, en vippig liten klänning och två tofsar. Istället blir det nog jenas och tröja. Så tråkigt!

Sen har jag också lite klädfunderingar inför teamträffen på fredag. Trerättersmiddag, övernattning och festligheter på Söderköpings Brunn. Eftersom man dagligen träffar sina jobbarkompisar i vardagskläder skulle det vara kul att klä upp sig lite.

Har något förslag på en snygg klänning? Vad tycker ni att jag ska ha på mig?


Ja. tack till denna klänning med platå och tunna strumpisar



Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh så snyggt!



ja visst låter de äckligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback