Kan inte ens höstälskaren Sanna undgå höstdeppen?

Usch, vet inte vad jag har drabbats av. Jag som älskar hösten borde vara glad och pigg, ändå känns det som jag aldrig varit tröttare. Kanske kan inte ens jag undgå mörkerdeppen som alla pratar om.

Blev i alla fall lite uppiggad igår när mamma kom tillbaka från stan med stora påsar och sa "Jag är helt jul-galen. Jag kan inte sluta köpa julsaker" och langade upp tomtar, juldukar, presentpapper, snören och en bib med Blossa !

Igår var det Aerobic 2 som gällde. Skönt att få dansa och snurra av sig. Och det är så mycket roligare att träna när man har trevligt sällskap och en skön bastu som väntar efteråt!


Stövlarna är second hand, jenas (ska börja mitt nya jenasliv) Levi's, tröjan är Lisas och kommer från Zara, Klocka Ur & Penn

Kommentarer
Postat av: Laura

Sv: Okej, jag förstår! Men lycka till hör du!

Postat av: Matilda

Haha, tack. Känner mig faktiskt lite som det :) Visst känner man sig finare, och fräshare på något sätt, jag köper nog alltid minst ett par trosor när jag är inne istan.



Jag drack säkert 2 liter vatten när jag kom hem, funderar på att ta med mig vattenflaska till skolan. Haha, det kanske det är, eller så är vi inte vana =)

2008-11-12 @ 09:24:39
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Amandajosefine

Fina kläder :D

SV: Nej det blir natur för då har jag en bra grund om jag vill bli pilot eller om jag ändrar mig :)

Ja men vad bra, lycka till med skrivandet! ;)

2008-11-12 @ 11:32:14
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback