Måndag morgon...

...så var det måndag igen. Tillbaka till jobbet, rutiner och kopiösa mängder te.
Min helg har varit lugn (bortsett från några insidenter).

Fredagen
Mötte Lisa för lite farsdagshopping och födelsedagspresent inköp. När vi hade köpt en locktång till mamma och en ansiktskräm till pappa kände vi oss nöjda. Efter ett tag märker vi att påsen är borta.
I den låg allt vi köpt PLUS min Acne kofta.
Vi sprang överallt och letade, men något jävla pucko har tagit den. Och vi fick inte tillbaka den! Vilka människor det finns, vem tar en påse med inslagna paket?!

Lördag
Till stan med Patricja och Matilda. En mysig fika i Knäppingsborg, Bagarstugan och lite shopping. Jag fortsätter på höga trosor trenden.
Kvällen slutade med Click, glögg och pepparkakor.

Söndag
Promenad, söndagsmiddag, farsdag fika och Gossip Girl, batsu hemma i källaren (orkade inte ens iväg till Träningsverket).

Ny vecka nya tag!


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: åh, grattis i förskott! Jag älskar lussebullar :)

Postat av: Martina

VA!!!? Var det nån som tog påsen? SÅååå himla irriterande. Vad är det för stad vi vistas i. Telfoner och tröjor och paket bara blir snodda:( Men snart fyller du år och det är ju ändå en av dina absoluta favoritdagar på året. Haha.. :D

2008-11-10 @ 10:09:50
URL: http://martinaengwall.webblogg.se/
Postat av: Emilia

fyfan :( jag förstår inte hur folk tänker när de gör sådana saker. så ni fick köpa nytt igen?

svar ja, visst låter det allt lättsamt men inte allt för gott. men det låter lite underligt ändå :P jag påverkas däremot av att läsa sånt, men samtidigt säger vissa att det inte stämmer. jag vet inte jag men det är ju alltid värt ett försök :D ska prova i alla fall!

haha jamen precis, det kanske räcker med té också ;)

2008-11-10 @ 21:44:21
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/
Postat av: Emilia

fyfan :( jag förstår inte hur folk tänker när de gör sådana saker. så ni fick köpa nytt igen?

svar ja, visst låter det allt lättsamt men inte allt för gott. men det låter lite underligt ändå :P jag påverkas däremot av att läsa sånt, men samtidigt säger vissa att det inte stämmer. jag vet inte jag men det är ju alltid värt ett försök :D ska prova i alla fall!

haha jamen precis, det kanske räcker med té också ;)

2008-11-10 @ 21:44:55
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/
Postat av: Emilia

fyfan :( jag förstår inte hur folk tänker när de gör sådana saker. så ni fick köpa nytt igen?

svar ja, visst låter det allt lättsamt men inte allt för gott. men det låter lite underligt ändå :P jag påverkas däremot av att läsa sånt, men samtidigt säger vissa att det inte stämmer. jag vet inte jag men det är ju alltid värt ett försök :D ska prova i alla fall!

haha jamen precis, det kanske räcker med té också ;)

2008-11-10 @ 21:45:11
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hoppsan, nu blev det flera av samma :S stog att det inte kom fram

2008-11-10 @ 21:55:54
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ja, det är helt sjukt att dom tar något sådär. Visst om det inte var inslagna grejer och någon sett vad det varit: då är det ju inte så konstigt att någon tagit det för stölder sker ju hela tiden. Inte för att jag direkt skulle göra det men..

Det är tråkigt att människor håller på så :(

2008-11-11 @ 11:18:14
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback