Modevisning hos Anna Doll

Ikväll ska jag och mamma på modevisning/mingelkväll hos vår granne och tillika formgivare Anna Doll.
Jag är inte helt införstådd i vad kvällen kommer innehålla, men när jag hörde talas om snittar bestämde jag mig för att följa med! Kanske kan även kameran få ta lite kort:)

Min dag har hittils varit fylld av utbildning och fixande och snart är det dags för lunch.
Tror att jag ska försöka pallra mig upp till stan och köpa en handkräm trots att dimman ligger lika tät idag...men mina händer skriver efter fett & fukt!

Här sitter halva grannskaran plus pojkvänner och kusiner efter dunkkurragömma en ljummen sommarkväll...Älskar denna bild!

Kommentarer
Postat av: Laura

Var det fina kläder?

Postat av: Beauty By Beata

Ja, jag är från Sörping ;) Jag har också tränat på verket. Håller med dig, man måste unna sig ibland för att orka.



Ska se till att skriva mer om träning, jag lovar!

2008-11-05 @ 14:11:45
URL: http://beatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback