Träningen gör mig pigg i höstmörkret!

Igår stod Aerobics 2 på schemat. Ett rikigt härligt pass med en peppande ledare och sjukt bra musik.
Hela gruppen var taggad till tusen och benen gick av sig självt. Skönt och uppiggande!

Efter passet hade jag bestämt mig för att testa på den
Infraröda bastun som har byggts på Träningsverket. Många har pratat om den och jag har varit sjukt sugen på att testa, men den är oftast full.
Igår fick jag iaf plats mellan ett supergulligt  pensionärspar!

Så vad tyckte jag om bastun:
Inte samma hetta som en vanlig bastu (bastun ligger på 55 grader ungefär). Man fick aldrig panik och ville gå ut.
♥ Skön känsla efteråt, kanske lite inbillning, men jag kände mig ren och utrensad
♥ Man kände inte att man blev svettig, helt plötsligt hade man bara svettpärlor från alla porer
♥ Att sitta själv kanske inte är så kul, men med rätt sällskap så! Synd att både Matilda och Anna inte har sina kort kvar!


Kommentarer
Postat av: Laura

Jag har ungefär helt släppt träningen nu =( Det är höstdepressionen som har kommit och f*ckat upp mina goda vanor som jag såg till att fortsätta med i höst. Men nu har träningen bara stått stilla. Usch. Dags att ta itu med det igen och motverka höstdepression!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback