Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Matilda.

Här är reglerna:
♥ Sätt in dessa regler i din blogg och läka till den som har utmanat dig
♥ Berätta sedan 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa!
♥ Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem
♥ Låt dem får veta att de blivit utmanade!

Okej, då kör vi!

Jag är väldigt mammig. Min mamma betyder så himla mycket för mig. Hon är min bästa kompis, min stöttepelare och min trygghet! 

♥ Jag kan vika mina tår bakåt och gå och hoppa på dem. Lite svårt att förklara...kanske får lägga in en bild på det hela.

♥ Jag har ett stort (som en stor pingisboll) brunt födelsemärke på min kind (som man ser om man granskar mig, men som inte sticker ut förmycket). Det ser ut som Gotland och blir brunare när jag solar.

♥ Jag är löjligt förtjust i smågodis och framförallt CHOKLAD

♥ Jag sjunger alltid i duschen och drömmer fortfarande om att det en dag ska komma någon talangscout och upptäcka mig och göra mig till stjärna

♥ Min störtsta fobi (jag har faktiskt inte alls många!) är när man står först i en toalettkö och väntar på att se vilken dörr som öppnas och vem som ska komma ut...Tänk om det är en tjock gubbe med svettlukt som har lämnat kiss på kanten...

♥ Jag är extremt rädd för hundar! Det vet nog alla som har promenerat med mig. Jag byter sida på gatan och i två år gick jag omvägar hem från skolan för att slippa å förbi en grann hund!
Men eftersom jag är allergisk kan jag lätt skylla på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback