Ännu en härlig helg med A

Helger är något jag uppskattar mer och mer.
Kanske beror det på att det är ett skönt avbrott mot min inrutade vardag eller att A och jag oftast (än så länge alltid) ses på helgerna.

I fredags hämtade jag A efter min träning. Vi vräkte i oss hembakad pizza och drack vin. Det var mysigt och jag somnade till en film med en överdos av Polly i magen.

lördagsmorgonen vaknade jag klockan sju och ville gå upp. A var inte lika pigg så jag tog en lång frukost med tidningen. Skönt med lördagsmornar!
Därefter åkte vi in till stan. Strosade runt. Åt lunch i Knäppingsborg, fikade (Kandelbullens dag!) på Kuriosa. A svalde ett helt ekollon och fick dricka vatten hela dagen och jag skrattade åt min söta kille.
Kvällen spenderade vi på Blecksta med god mat och gott vin och trevlig familj. Jag gjorde även en fruktsallad som blev väldigt uppskattad:)

Söndagen sov vi bort. Åt frukost, sov, myste, sov. En fika hos A:s farmor.
Snabb visit hos Matilda och katterna ( Matilda och katterna låter som en film, haha) innan vi körde ner A till tåget (att han missade tåget är en annan historia..). Därefter hade jag och Matilda myskväll. Bastade, åt sushi, godis och kollade på P.S. I love you.
Helgens minus: Tråkigt att jag missade Bröllopsmässan, av bilderna att dömma var ju hur fina som helst!

En härlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback