Babyboom

Idag på lunchen köpte jag och mamma bebiskläde till Ellen. Västa gulliga, inte tjejiga (Matilda borde vara stolt över mig!) kjolen i brunt och en tröja med massa färgglada djur på.

Sen kommer jag tillbaka till jobbet och vad finner jag här?
Jo, en bebis i fikarummet.

Sen vrider jag huvudet. Vad finner jag där? En till bebis!

Och ikväll ska vi till Ellen.
Tre bebisar på en dag och mina kvinnliga hormoner lär vara helt rubbade ikväll när jag går och lägger mig! Tur att Adolf inte är hemma...Ne, jag saknar honom massa. Mitt hjärta.


Ellen in action! Bilden har jag snott från
Lisa

En nyfödd Ellen

Kommentarer
Postat av: Regine

awww.. how cute!! kjempe skjønne babybilder!

Postat av: molikypb

[url=http://allaboutcigarette.com/buy-indian-cigarettes-online-in-ireland-marlboro-cigarettes-tagline-cigarettes-shop-cheap-cigarettes-24x7/#c36h]Buy indian cigarettes online in ireland. marlboro cigarettes tagline. cigarettes shop ‘cheap cigarettes 24×7′[/url]

2014-10-12 @ 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback