Basplagg

Basplagg är speceilla.
Jag tycker ofta att det tar emot när jag ska köpa ett basplagg. Att lägga pengar på något tråkigt, som ingen ser är nytt känns onödigt. Ändå är basplagg pecis det jag rotar efter i mina klädhögar varje morgon och det jag vill ha på mig!

Därför har jag börjat med en ny shoppingteknik. Jag shoppar inte längre för stunden. Jag shoppar (sedan 2 veckor tillbaka) användabara basplagg! Och ibland speciella piffa-upp-saker.

Basplagg passar alltid! Det går att matcha, man kan ha vilken färg på naglarna man vill mm.
Svart är min absoluta favorit-bas-färg.
Svart passar vardag, fest, till dejten och till och med på bregravningar!

Men nu är min svarta, baskjol från Monki borta! Varje morgon önskar jag att den fanns...Är det någon som har sett min svara baskjol? Jag måste ha den!

Kommentarer
Postat av: Tina

Smart shoppingmetod. Önskar jag hade vilja nog att följa ditt exempel=)

Postat av: Martina

Jag har tappat stinget. Haha.. Vi får ju inte vara ute på internet på jobbet. :/ Men vi kan absolut ha våran pysselkväll snart! I alla fall nästa vecka för den här är lite uppbokad så att säga. :) När kan du?

2008-10-01 @ 22:40:02
Postat av: Anny

Svart baskjol is the shit!

2008-10-02 @ 12:16:16
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback