En dag för våra bröst

Lördagen spenderade jag med mamma. Min älskade mamma!
Det har börjat bli lite av en tradition att ägna lördagarna åt lite strosande i Söderköping. Det var uppträdanden och rosa bandet aktion, massa människor och härlig stämning på Hagatorget.
 
Därefter åkte vi till mormors grav och sen en snabb runda på stan med lunch i Knäppingsborg.

Pappa och jag gick på eftermiddagen och kollade på Lisa som spelade SM.

Dagen avslutades med glass. En godispåse, tända ljus, bärbar dator och SATC (såg klart boxen igår, i floder med tårar) i sängen. Skönt!


Denna underbartfina bukett fick mormor på sin grav. Rosa, dagen till ära.

Rosa ballonger prydde hela Söderköping


Min absoluta favorit i läppsylväg i rosa såklart!

Och självklart ett rosaaband

Lördagens shopping resulterade i; en sport BH, ett träningslinne, Te, nya strumpbyxor och försvarets hudsalva.

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja de är faktiskt roligt att vara tillbaka:) aa jag har kvart över 12 hela veckan. Så om du också kan ha lunch då tycker jag aaaabsolut vi ska äta ihop:) idag har jag med mig, men vi kan ju äta ihop imorgon? Eller, någon annan dag när du kan:)

Postat av: Jenny

Ja, absolut:) den dagen kan ja säkert få gå en kvart senare med, brukar inte va några problem när man mejlar dom i god tid :) Broddan låter underbart. Ses i lunchrummet snart :)

2008-10-27 @ 11:58:58
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback