Facebook

När jag precis hade skaffat Facebook tyckte jag det var världens bästa uppfinning. Efter en vecka var jag uttjatad och trött.

Inte förän nu har jag förstått själva grejen med sajten och börjar uppskatta den på nytt. Min klass (säger det fortfarande)har nämligen startat en grupp. SP05A Nyströmska heter den.
I denna grupp finns ett fotoalbum som jag inte kan sluta kolla igenom.

Bara idag har jag bläddrat säkert fem gånger. Hela tiden laddas det upp nya kort från nya klasskompisar och jag sitter och småfnissar här på jobbet. Ibland skrattar jag till och med rakt ut. Mina grannar måste tro att jag är störd på något sätt...


Matilda och jag har uppvisning i afrikansdans undet stundenveckan. Mycker uppskattat


 


På Magnus land. Jag förstår inte att vi ska göra en porr-pose och sitter som en köttbulle, Matilsa uppfattar posen men vågar inte fullfölja den. Resultatet...Ja, vi sitter med pannorna tätt ihop och ser allmänt förvirrade ut.



Flottrace med Fyrklövern. Anna blir mosad med mjöl, Patricja syns inte men hon ligger i båten, jag och Matilda tar (straxt efter fofot är taget) beslutet om att simma för att minska risken för mjöl. När jag reser mig upp landar ett ägg på min rygg.



 


Kommentarer
Postat av: Jockie

Erkänn bra initiativ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback