God morgon!

Igår kväll hade jag SATC kväll i min ensamhet. Men det var precis vad jag behövde. Har konstigt nog stressat runt hela veckan. Jag går hemifrån först på morgonen och kommer hem sist på eftermiddagen. Sen en aktivitet och bums i säng!

Ska bli skönt att bryta av vardagen med helg.
Min plan ser ut såhär:

Fredag: Idag ska jag ersätta min kärlekssjukhet (saknar Adolf massa, massa, massa) med ett besök till Jill, Per och ELLEN! Mys bebisen som jag älskar. Lunchen ska jag spendera med mamma på stan. Vi ska köpa någon liten present till ElloBello och äta lunch!

Lördag: Ännu vädigt oplanerad. Kanske träna? Kanske tjejkväll? Kanske utgång? Kanske pysselkväll?

Söndag: Också oklar.

Skönt att helgen inte är planerad för en gångs skull. Jag ska bara göra vad som faller mig in!

Snart är det fredagsfrukost med rallor här på jobbet....mmm!


Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Visst gör den. Hela kroppen får röra på sig och jobba, vilket jag tycker är jätte bra :)



Tvivlar dock också på att dom finns i Norrköping med sen pratade jag med Filippa som är en pesonal shopper och hon skulle ecentuellt fixa ett par till mig =)



Tack, detsamma!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback