God morgon!

Välkommen fredag! Välkommen helgen!
 
Ska bli skönt med en välbehövlig helg. Även fast jag inte ska få träffa mitt hjärta, men det som väntar på något gott...:)

Fredag:
Lunch
med
MatildaBroddan (såklar, var annars, haha?). Träna. Äta middag hemma med HELA familjen. Sen ska jag och Matilda bege oss til Anna för att sedan transportera oss vidare till Simon och klassfest!
Även fast det inte alls var länge sedan vi tog studenten känns det lite konstigt och samtidigt roligt att träffa alla igen!

Lördag:
Oplanerad, skön dag! Uträtta ärenden och göra vad som faller mig in.
 
Söndag:
Även den är oplanerad.


Tänkte passa på att slänga in min nya favoritfrisyr (alla andera har säkert redan tröttnat på flätor i luggen, men jag har inte fått till dem förren nu). Snabbt att göra och prefekt om man inte orkar tvätta håret!

Kommentarer
Postat av: Jenny

va fiiint med håret!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback