IFK, tjalalalalal!

Idag ska pappa, Lisa och jag till Parken och heja fram IFK Norrköping.

När jag var liten älskade jag att gå på fotboll. Höjdpunkten var såklart när man fick vara bollkalle på IKR:s hemmamatcher och fick en fotbollskorv (kokt, haha), läsk och ett Jenka tuggummi som belöning!

Idag är det IFK som gäller. Pappa och Lisa vägrar att ge upp hoppet om det blåvita laget. Jag har tyvärr aldrig haft något. Men idag är det ny match och nya tag! På med dunjacka och ut i höstmyset!



 

Kommentarer
Postat av: Fija

imorgon känns inte allt för bra om jag ska bara ärlig, har ett stort svenska prov på onsdag att ägna både mån & tis till tyvärr :/ men kanske onsdag? eller torsdag, är nämligen ledig då! men annars nästa vecka kanske? PUSS!

Postat av: Fija

okej, isåntfall så känner jag direkt för torsdag nästa vecka! det skulle passa perfekt :) ta hand om dig min storkusse :)

2008-10-06 @ 21:31:06
URL: http://sofialantz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha jag har heller aldrig haft något hopp för IFK.. men jag tror nästan inte de förtjänar något heller faktiskt. Inte för att jag är så insatt i deras spel men de känns lixom så.. hiih

2008-10-06 @ 23:58:11
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback