Konferens på Söderköpings Brunn

Igår ramlade det in ett mail i min låda här på jobbet.
Där avslöjades det vilken plats vi ska till på vår konferens med jobbet.
Det visade sig att denna plats är belägen cirka 500 meter från mitt eget hus och heter
Söderköpings Brunn!

Såhär står det bland annat på inbjudan:


"Vi kommer att bjudas på afternoon tea på fredagseftermiddagen, därefter middag på kvällen, frukost samt lunch innan vi drar vidare med Norrköping igen."

Jag ska alltså sova själv på ett hotellrum en halv kilometer från mitt egna rum. Men det ska bli mysigt och lite lyxigt! Hoppas också på att det blir en sväng förbi Spa-avdelningen...



Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas du mår bättre tills dess. Mår lite konstigt jag med, fortfarande halvskakis efter provet som för övrigt gick bra.



Mysigt att bo på hotell :)

Postat av: Matilda

Visst är det skönt. Det var Etologiprov - om djurens beteende och dess orsaker :)



Bondfilmen har premiär 31 Oktober, så det är snart, älskar bondfilmerna!

Ja, det gör vi :D

2008-10-22 @ 15:46:49
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback