Lilllördag!

Ja, då har vi kommit fram till onsdag. Onsdagen känns faktiskt som veckans vändpunkt. Då börjar nerräkningen till helgen på riktigt. Och jag räknar nersom bara den!

Igår var jag på Aerobics 2. Roligt, svårt och träning.
Det sköna med pass som är lite svårare är att man helt kopplar bort att det är jobbigt. Helt plötsligt är man bara svettig!

Idag ska jag, mamma och Lisa eventuellt fira lillördagen. Hur? Hm, jag vet inte! Bio? Filmmys? Vi får se!

Nu är det dags för rast och jag har med mig morgonmacka med ost och skinka, mums!



Kommentarer
Postat av: Laura

Oj jag älskar Aerobics:) Är bara hemskt länge sen jag var på någon aerobics-timme... Senast jag var det var jag på en aerobics-timme på finska.. Och fast det är mitt andra modersmål var det sjukt svårt för jag är van vid att höra alla rörelsernas namn på svenska och kunde inte de rätta aerobics-begreppen på finska liksom:) Så jag blev alltid lite efter för jag var tvungen att kolla på instruktören hur denne gjorde det och då var ju rörelsen redan över :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback