Helgen

Fredagen var supermysig. Jag myste med världens sötaste bebis (bilder kommer) hela kvällen, Idol var på TV:n, godis var i skålen. Perfekt.

I lördags bestämde vi oss i sista sekund för utgång.
Martina och jag åkte in till stan där vi mötte upp Ida. Vi startade kvällen hos Robbe, sen vidare till Teaterbaren. Dit kom även Mickis.
Efter ett glas vin fortsatte färden mot Otten (tack för personalrabatten, haha!) där vi hängde in garderoben och satt nere i den lilla baren.
Kvällen utmynnade slutligen i Hugo. Där vi bara dansade och dansade och skrattade. En toppenkväll!

Söndagen bestod av en familjetur till IKEA med bakismat bestående av en kinabuffé, mmm! Resten av dagen sov jag. Kvällen tillbringade jag med SATC och en stor skål glass, chokladsås och maränger!



Otten

Jag suger upp den absolut sista droppen av min dyra piggelindrink

Sötnosarna Ida och Martina

Sen kom Top Model-skriken


Och de klassiska hoppen


Hopp

Kommentarer
Postat av: ida

Tack för i lördags Sanna:)

Postat av: Ida

Ja :D Absolut pyssel snart!

2008-10-13 @ 12:09:20
URL: http://idalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback