Lunchmöte & jobbmöte

Vid lunch mötte jag upp Matilda för toast på Broadway.
Det är så mysigt att lunchdejta. Det är mitt favoritsätt att umgås nuförtiden. Man avhandlar allt viktigt över god mat och ändå har man tid över på kvällen. Sen är det ju extra kul när man får luncha med någon man verkligen tycker om. Och jag det gör jag med Kilten.

Därefter var det direkt till nästa möte här på jobbet. Väldigt roligt med heta diskussioner om det mesta!
Jag ska påbörja en utbildning om två veckor som kommer ge mig en ny arbetsuppgift. Det är kul att få lite nya utmaningar!

Nu är det fullfart mot helgen, som Gert brukar säga!

Matilda hade fina naglar och sin fina klocka

Mysiga (och alltid fullproppade) Broadway. Vi fick idag dela bord med ett kärlekspar...

Fetaost, kyckling och pesto är innehållet i vår favvotoast!


Kommentarer
Postat av: Lisa

och jag älskar dig med jättemycket sanna!

Postat av: Ami

Kom igen och tävla om en nya Luella Bartely tshirt på min blogg :)

2008-10-26 @ 22:22:44
URL: http://metrobloggen.se/onechance

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback