Min dagliga rutin

Min dagliga morgonrutin har etsat sig fast i mig ordentligt.
Jag vaknar numera av mig själv klockan sex. Snozar en gång bara för att. Sen är jag pigg och uppe direkt.
Jag kanske bör tillägga att mina morgonrutiner fungerar så bra pga. mina tidiga kvällar!

Gårdagens pysselinköp resulterade i en hel stadsrunda. Jag fick med mig massa bra saker hem!

Jag hakar på Blondinbellatrenden med HÖGA trosor. Tillhörande BH och Strumpisar (har på mig dom idag; sååå sköna!). Allt kommer från Lindex.


Min kokbokspräm från Marimekko och massa rosa pappersark (fortsättning följer...).


För ett presentkort på DUKA köpte jag en besticklåda som jag redan har. Så nu har jag 12 av varje! Jag älskar att fylla på mina flytta-hemifrån-saker! Jag är snart redo:)


Mörk choklad väntade på mig när jag kom hem. Camilla var snäll och hade köpt denna i Linköping. Mums!

Kommentarer
Postat av: Karin

fiina underkläder:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback