Min vecka

Jag är fullständigt uppjagad. Min hjärna jobbar för tusen och tankarna snurrar! Men det är kul!

Min vecka ser ut som följer:

Måndag: Rensa hjärnan med Stepdance och core

Tisdag: Träffa kusin vitamin för en SATC kväll och något hembakat...:) Sova där!

Onsdag: Step+styrka

Tordag: Eventuellt träffa Matilda (Anna och Patricja?)

Fredag: TAB-möte, lunch med Matilda, Adolf kommer hem, träna (om jag hinner), klassfest (om A vill svänga förbi)

Lördag: Utgång, Adolf?

Utöver det ska jag smida framtidsplaner.

Kommentarer
Postat av: Matilda

låter som du också har en fullspäckad vecka :) kan inte på torsdag tyvärr, ska på intervju i lkpg.. men fredag skulle vara mys! Hälsa sofia!

Postat av: patty

hellu sanniesuu... haha jag är barnvakt åt kasper, roligare än telefonförsäljning...går allt bra på jobbet? jag åker på fredag kväll till Polando, så jag missar dunderfesten...hahahaha :p

2008-10-21 @ 10:22:05
URL: http://patriicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback