Min nya superdiet...

Sitter och funderar lite över mörk choklad:
Hur kan det vara så väldigt gott och samtidigt vara nyttigt?
Hur kan det ens vara godis och vara nyttigt?

Jag börjar bli snurrig (eller det blev jag för länge sen) av alla larm och rekomendationer. Vad kan man äta utan att dö? Vad kan man stoppa i sig utan att ha större riks för att drabbas av cancer?
Lantchipsen är farligast, blablabla....

Min nya tro om vad som är nyttigt baserar jag på
Rix MorgonZoos nyhet idag och chokladrapporten. Det låter såhär:

Ett glas rött vin och mörkchoklad varje dag! Yes, där har vi super dieten (?) proppad med antioxidanter. Jag började med chokladen i dag på rasten och som tur är väntar en hel kaka hemma....Gissa vem som ska sätta sig med den framför SATC ikväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter för bra för att vara sant..!=)

Postat av: Laura

Gillar Blairs stil mer än Serenas, men på bilderna gillar jag mest Blakes ("Serena") stil :)

2008-10-08 @ 16:53:59
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, bästa dieten! :P

Åh, då ska jag gå och kolla på Lindex. Tack för tipset!

Ja jo.. jag tränar ju tvåtimmarspass ibland :)

Ha det fint!

2008-10-08 @ 20:31:24
URL: http://saraasunshine.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tur att det finns någon i din ålder då :)



Det gick inte alls bra för mig idag, usch, det kändes som min kropp skulle falla ihop, men jag får väl skylla mig själv när jag bara ätit frukost på hela dagen. Annars jätte kul som vanligt :)



Vad ska du göra ikväll?

2008-10-08 @ 20:55:00
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback