Nagellack målning är en morgonsyssla, eller?!

Jag har alltid varit, och kommer med all säkerhet alltid vara sämst på att måla naglarna när jag har tid. Detta resultarar såklart alltid i dåliga resultat; jag målar utanför, jag kommer emot, det fastnar ludd...

Varför sitter jag på jobbet, framför datan med alla mina lack och målar när jag lika gärna kunde målat igår framför Idol? Hm..jag är helt enkelt ingen kvällsnagellacks-målare!

Jag har i alla fall hittat mitt favoritlack inför hösten. En av depends höstnyheter, nr. 144 (tycker färgen på bilden är missvisande då den egentligen är mer blodröd) trivs på mina naglar i höst!

Bilden kommer från Depend.se och visar höstens nyheter

Kommentarer
Postat av: Karin

jag har två av dem:)

Postat av: Frida

Åh, vilka fina! Vill ha! Fast det är ingen idé att jag köper nagellack, för jag orkar aldrig hålla på o måla naglarna, har inget tålamod med sånt pill.. :P

2008-10-02 @ 13:52:16
URL: http://fridasofia.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback