Önskelista

Jag är väldigt pinsam när det gäller önskelistor.

Är man under 12 år, får gärna lov att skriva lååångt listor. Kanske kommer man undan med att göra det när man är 14 år också, men sen är det time to stop.

Som en "nästan-19-åring"  ska man ha en lista med fem saker som man verklgien vill ha. Om någon frågar en månad innan ska man INTE ha hunnit skriva den och man ska INTE riktigt veta vad man önskar sig! Big nono om du vill kamma hem några vuxenpoäng på kuppen!

Mitt pinsamma problem är att jag inte kan sluta skriva önskelistor! Jag bara kan inte. Jag har ALLTID en aktuell, uppdaterad önskelista i min kalender (som jag bär med mig överallt om någon skulle fråga liksom...).

Det som är nästan värre  är att den inte är kort. Jag kan komma upp i längder som en 10-årings innan jul! 

På min långa lista tillkom precis denna. Underbar datafödral med blommor. Men föst och även överst på listan står en bärbar (är jag ensam i världen om att inte ha en bärbardator?). Kankse ska jag uppfylla min egen önskan vid nästa lön...tål att tänkas på!


Från accessora.se


 

Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Jo, allt är bra med mig!!

Känner faktiskt igen mig lite i att skriva önskelistor!!! ;)

Det är roligt tycker ja!!

Kramis

Postat av: Felicia

Jag ska bara berätta att det ligger en säkerligen lika låååång önskelista på mitt skrivbord just nu... ;)

2008-10-10 @ 11:30:36
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Matilda

berry har ägnat senaste timmarna med en filt i soffan och 27 dresses! Och mysiga katter såklart. Har hyrt Wath happens in vegas också... en riktig myskväll. kul på jobbet? Bestämt dig om utgång imorrn eller ej?:)

2008-10-10 @ 14:16:57
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja men det verkar vara så att ju fler timmar som går desto mindre sugen blir jag på att träna. Men jag SKA gör det. Har lovat mig själv. Att köpa nya träningskläder har stått på min att göta lista hur länge som helst nu så jag borde nog göra som du, köpa dem!



Jag ska vara hemma hos Robin ikväll. Sen kanske jag kommer hem imorn om vi ska pyssla typ. Men vi får se hur det blir.

2008-10-10 @ 14:17:05
URL: http://martinaengwall.webblogg.se/
Postat av: rebecka

den med blommor var ju riktigt snygg!

2008-10-10 @ 17:14:40
URL: http://personlikt.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha jag är likadan, det är väl inget fel på önskelistor?! Då får man ju det man vill ha ;) och det är ju lätt att ibland glömma vad man vill ha, så listor är ju super hihi.

2008-10-11 @ 11:56:09
URL: http://jennycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback