Planering inför den kommande veckan

Ja, då var det dags att planera upp veckan.

Måndag: Idag ska jag träna. Det blir stepdance och core. Kvällen hade jag tänkt städa iordning i mitt rum och så kommer det säkerligen sluta med ett SATC avsnitt.

Tisdag: Öppen för förslag. Pysselkväll med Ida och Martina?

Onsdag: Step + styrka

Torsdag: SATC-kväll med min kusin Sofia (och Matilda och Lisa?!).

Fredag: Sthlm och Adolf. Där ska jag vara kvar hela helgen. Får se vad vi ska hitta på :)


Igår var vi på IKEA. Lisa fick massa saker till hennes superfina (jag borde ta en bild och visa er!) rum. Martina fick en madrass. Jag fick ett paket med duschbollar. Det är det bästa jag vet!

Ser ut som små rosor

Kommentarer
Postat av: Matilda

Har funderat på att testa Stepdancen också men den ser så himla svår ut och hon som har denär inte alls bra :) Men lycka till!



Du får meddela mig sen om det är värt ett försök...

Postat av: Jenny

HEJ GUMMAN:)

stepdance & core låter kul. Vart tränar du? :)

2008-10-13 @ 15:20:50
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Adolf

Hoho, jag är helt slut. Vill ligga och sova med dig i ett pariserhjul. Kanske sushi, kanske sex, kanske vi kan prata hela natten, kanske, jag vet inte. puss och karma.

2008-10-13 @ 15:48:00
Postat av: Laura

måndag är alltid lite av en planeringsdag:)

2008-10-13 @ 18:00:43
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback