Receptbok

Fotoalbum, brödbak, scones, promenader, sy och senaste tillskottet; en receptbok.
Som ni märker lever jag upp till höstens pyssel och mys med bravur!

Igår böjade jag med en receptbok. Den ska vara uppdelad i kapitell (ett för mat, ett för bakning...) och underkapitell (bullar, kakor, efterrätter, förrätter...). Jag känner mig väldigt insperarad och vill få denna lilla bok (änsålänge en präm) så snygg och organiserad som möjligt.

Eftersom jag älskar att organisera blir nog detta kanon! Ska upp till stan direkt efter jobbet och leta efter lite pysselsaker och ett par svarta strumpbyxor (jag har maskor lite här och var i de nuvarande).

Sen blir det buss hem...Jag hoppas min busskompis P är på bussen så jag får sällskap!

Här bjuder jag på lite kontorsbiler från mitt skrvbord!


Mitt otroligt dammiga tangentbord

Min super morderna telefon


Min välanvända tesil


Kommentarer
Postat av: Karin

tycker det är lite mjäkigt:p

Postat av: Jenny

ja det var en jäääkla tur:) men de verkade faktiskt finnas ganska många kvar. Gå in på ticnet & boka du med vetja:) pussss

2008-10-02 @ 16:29:48
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Visst var dom lite annorlunda, vet inte riktigt än om jag vågar slå till på dom. Ska jag? :)

2008-10-02 @ 16:59:37
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Sirenlid.blogg.se

Älskaaaaaaaaar te :D

2008-10-02 @ 18:02:40
Postat av: Martina

Jag hade sen lunch idag så du hade nog redan slutat när jag satt och åt min spagetti och köttfärssås. :)



Men imorn har jag tidigare lunch. Vet inte om det kommer lbi matlåda imorn dock. Det vore mysigt att slå sig ner vid "barbordet" igen. Haha..



Okej, men jag kan nästa vecka på tisdag, torsdag eller fredag. :) När kan du?

2008-10-02 @ 18:46:45
URL: http://martinaengwall.webblogg.se/
Postat av: sara

ordning å reda så ska det vara=)

2008-10-02 @ 23:31:32
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback