En enkel biljett

Sådär, då har jag bokat en enkel biljett till Stockholm. Min tågbuss (vad nu det kan tänkas vara...) går idag klockan två. Hem vet jag inte när jag ska åka, har ju inte direkt något som drar mig tillbaka!
Jag längtar efter Adolf massa, massa, massa!

Jag känner för en resa med Marty, dock vet jag inte vad min ekonomi säger om det. Ska göra en översikt snart!

Nu ska jag springa (eller lunka, det är mer min takt) ner och packa. Kanske hinner jag med ett SATC avsnitt också!

Sthlm, here I come!

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, ja risken är stor att det blir just precis så. (Inte) En härlig lägenhet i hageby.. Det vore nåt. HAha!



Ja, kolla över ekonomin så kanske vi kan åka. Det vore så himla skönt! En sista grej innan man tar tag i allt liksom. Vi får se hur det blir... :)



Jag hadet änkt föreslå att du skulle följa med ut ikväll men du får ha det så roligt i sthlm ist. Då kanske man får lite nya perspektiv på livet. Hope so! :)



Vi ses snart söta, söta solen!

Postat av: Emilia

Ha det så kul i Sthlm!:)

2008-09-12 @ 13:32:16
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/
Postat av: sofia

Tips: www.metrobloggen.se/STHLMstreetstyle

2008-09-17 @ 13:19:20
Postat av: tess

Nu har bloggvärlden plötsligt fått en ny sida med över 10.000 besök på ett dygn. Det är Madde som enbart 20 år har lämnat jorden. Hon dog i en ovanlig form av cancer.



Peter har givit sig själv en utmaning att se till att samla in 100.000 kr till Lucia åt Barncancerfonden. Det skall gå med bloggvärldens hjälp och med sann Maddeanda. Madde har varit viktig för många, hennes texter är verkligen fantastiska liksom hennes mammas och hennes killes.



Ni hjälper honom väll??



Hoppas att du länkar till inlägget så att det går att nå målet åt Barncancerfonden. Samt att du vill ge ett bidrag.

http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html

//Tess

2008-09-17 @ 19:44:48
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback