Ett bra avslut på arbetsdagen

Denna arbetsdag fick ett väldigt bra avslut...kan ni gissa vad jag gjorde?
Japp, det blev lite shopping!

Och jag känner mig nöjd, sådär så man vill ha sina påsar framme och bara sukta efter innehållet!

Här kommer resultatet från dagens runda:

EGO, Make up Store och KontorAB var mina stoppställen

Och här är innehållet!

Min favorit concealer från Make up Store. Dom hade höjt priset (165 för en liten klick kräm, sjukt!), men den är också sjukt dryyyyg, så det tar nog ut varandra:)

Ny
Audrey Hepburn dagbok/anteckningsbok/idébok. Såååå snygg!

Och slutligten (det bästa till sist!) en svart kofta från Acne. Jag är så glad, eftersom jag från början vann en ful tröja på Hugo i fredags. Men jag fick välja vad jag ville inne på EGO för samma pris som fultröjan, 1099!

Nu ska jag duscha, sen blir det varmamackor med Martina och Rolf. Resten av familjen är spridda runt om i landet på diverse aktiviteter...

Kommentarer
Postat av: Anny

Jag fikar gärna! Säg bara när ni har bestämt, jag kan typ när som helst :)

Postat av: Anny

Jag kan fika torsdag iaf...! Puss

2008-09-23 @ 19:32:45
URL: http://maggiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback