God morgon!

"Jag känner mig som Kalle Anka, mina ögon går i kors när jag kollar mig själv i speglen!" sa mamma när hon kom ut ur badrummet i morse. Jag känner mig inte så långt ifrån Mr. Anka jag heller...Sex and the city bröt mitt löfte om tidiga kvällar igår!

Dagens plan är består av jobb och sen fika med Matilda och Patricja (Anna kunde inte:(). Det ska bli väldigt mysigt!

Förövrigt saknar jag mitt hjärta så det gör ont!
Som tur är fyller min kusin år på fredag så vi ska upp till Stockholm, sen möter jag upp A på lördag och stannar till söndag. Mysigt va?


Sålänge bjuder jag på en Lisa, Matilda och Sanna bild. Det här är mina tjejer!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Söt hon till vänster va och så fint hår!

2008-09-24 @ 08:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback