God morgon alla snuviga!

Trost en täpt näsa, svettattacker, en öm hals och ett bultande migränhuvud pallrade jag mig till jobbet idag och det känns faktiskt bättre (efter min andra kopp te...toaletten nästa!).

Gårdagen bestod mestadels av Martina,
Sex and the city (boxen är en livsinvestering!), hostningar, mat och annanas.

Helgen ser ut som följer:

Fredag
Idag kommer min älskling hem igen. Jag saknar honom så jag nästan spricker! 
Mamma skulle laga någon god mat och jag hoppas på att få äta lite glass (har nämligen haft ett glassug sen i måndags som måste stillas...) 

Lördag
Medan A ska rensa ur sin lägenhet (borde jag hjälpa till?) har jag planerat in en lördags shoppingrunda med mamma och Lisa (?). Älskar att shoppa på lördagar när det är höst. Fina kläder, lungt, kallt och mysigt!

På kvällen är det utgång som gäller. Känns som det var en evighet sen jag satte min fot på ett dansgolv, hoppas min hälsa håller så jag får dansa av mig!

Söndag
Oplanerad och skön!


Det här är mina tjejer det!

Kommentarer
Postat av: Karin

lät som bra planer:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback