I am EGO

I am EGO-påsen
står framför mig på skrivbordet.
Det var nog det roligaste med utgången i lördags; jag vann en tröja (skitful, men jag ska byta den idag!) från
EGO. Hoppas den var dyr så jag kan välja något fint istället!

Annars var helgen relativt bra, inte toppen, men alla helger kan ju inte vara som förra!

En mix av Adolf, vin, mat, dans, Matilda, Patricja, äppelpaj, godis och städning.

Och nu har jag en hel arbetsvecka framför mig. Inga sovmornar, inga tidiga slut. Här snackat vi 8-17 jobb!
Jag vill piffa upp veckan med händelser, men har ingen insperation. Något förslag någon? Annars lutar det åt väldigt mkt SATC.

Denna übersöta BH (som inte har ett piss med inlägget att göra) skulle pigga upp mig väldigt mkt!


Kommentarer
Postat av: Fija

jag ställer upp som en trevlig händelse hahah x)

puss på dig sötis!

Postat av: tindra

åååh what a lovely bra! vill haaa! gud jag älskar underkläder :)

2008-09-22 @ 17:55:17
URL: http://tindra83.webblogg.se/
Postat av: Karro

Vilken underbart söt BH! Får man fråga varifrån de kommer? :)

2008-09-25 @ 12:58:31
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback