Jag gråter inombords (och utombords)

MINA SKOR var trasiga!!!
Dragkedjan gick sönder
precis när jag skulle slå till och hade bestämt mig! Det var sista paret i 37!
Som tur är bor min älskling i Sthlm och skulle kolla efter skorna idag på stan!

Carro hade också otur; hennes beskvier var slut och det var världens söligaste människa på Boradway..BLÄ!

Vi fick i alla fall en varsinn dammsugaregodis i receptionen (ingen favorit; men socker piggar upp). Det var det bästa med denna hektiskta rast:)



Kommentarer
Postat av: Fija

nej vad tråkigt med skorna! hoppas att dom finns i sthlm :) min kalender är också väldigt tom! så det är upp till er att bestämma dag, tid & plats så infinner jag mig där då! :) hihi, ha så mysigt i sthlm hjärtat! pussis

Postat av: Fija

hahaha känner samma sak x) men jag får se hur det blir! Gör så så kan du ju höra av dig när du vet :)

2008-09-26 @ 13:01:25
Postat av: Karin

den finns i kafeterian

2008-09-26 @ 13:06:37
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback