Man skapar sin egen lycka!

Igår morse lyssnade jag och Adolf på ett gamlar program från Sommar i P3.
Det var ett program som jag, enligt A, var tvungen att höra då det skulle vara så insperaerande. Och jag kan faktiskt inte annat än hålla med.
 
Programmet handlade om hur man ska sluta se sig själv som ett offer och hur man kan skapa sin egen lycka. Jag känner mig inspererad och glad!

Jag började sluta se mig som ett offer
redan på eftermiddagen (borträknat från att jag började storgråta när A skulle gå, det hela slutade som en filmscen...) när jag skulle befinna mig själv på centralen i två timmar. Istället för att gömma mig på en toalett och vänta på att tiden skulle gå gick jag rungt själv. Åt sushi, köpte en tidning och strosade. Det var faktiskt mysigt och lite lyxigt med egen tid!

Helgen var härligt, speciellt söndagen. Sol, Stockholm och väldigt många kaffe/fikastopp (A kräver stopp för att orka med shoppingtempot).
Jag inhandlade ett svart basfodral och ett par stickade tummvantar.

Jag känner mig på topp inför veckan! Hur mår ni?



Kommentarer
Postat av: Karin

hehe ja typ enbart det min blogg handlat om i ett par veckor nu:p love it

Postat av: patty

mys med stockholm. jag vill också strosa runt lite i stockholm. skönt att komma hem till sörping nu då!? jag pratade med matilda om basukväll, hon sa söndag? Jag har ju bröllopsmässa, men på kvällen funkar nog beroende på hur länge det där tar! Jag vet inte riktigt när mässan börjar ens... men vi kan ju höras om det.

2008-09-29 @ 12:53:08
URL: http://patriicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback