Mätt och belåten

Nu är jag mätt och belåten efter en sallad innehållande kyckling, soltorkade tomater, fetaost och ost&vitlölskräm.
Men jag upptäckte precis en hallonpaj på vår godisstol här på jobbet...härligt, härligt, men farligt farligt!

Har även börjar söka lite flytpriser. Jag är så oerhört sugen på en New York-resa (alternativt en Londonresa) med Adolf. Det skulle verkligen pigga upp tillvaron! Får se om min övertalningsförmåga kan påverka honom till det positiva i helgen...Han brukar inte vara speciellt svårövertalad när det gäller nöjen!

Jag har föresten redan börjat på min övertalningskampanj...

Detta sms sändes för ett tag sedan från min mobil till A:
"Det finns jättebilliga resor till New York och London...bara så du vet!"

Jag kan verkligen se mig själv på Manhattans gator. Är detta ett resultat av mina SATC matraton om kvällarna?

Jag har öven hunnit med att boka bussbiljett hem från Sthlm till på söndag.
Comfortfram var smidigt och definitivt något jag kommer använda igen!

PS. Glöm inte att registrera er på gratissajten.se!

Kommentarer
Postat av: sanna

tycker också den rosa är snyggast!

Postat av: Sanna

Jättefin bild.

2008-09-25 @ 14:22:02
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaaa iiiiihhhhh (nu blir jag lite hispig). Jag ska prata med martina om det där i kväll. Gud vad mysigt! :)

2008-09-25 @ 15:27:23
URL: http://idalinnea.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Haha ja sex and the city boxen är nog att se som en investering =) Vad kul med en resa, skulle oxå vilja =)

2008-09-25 @ 16:31:20
URL: http://jennycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback