Patrik 1,5

I lördags var jag och Adolf på bio.

Jag har börjat tröttna på bio. Tror att det kan bero på att Filmstaden i Norrköping börja kännas mer och mer som mitt andra vardagsrum. Det var en helt annan grej i Sthlm, Kungsgatan och Saga.

Det blev
Patrik 1,5 i alla fall.
En jättemysig film som framkallade många skratt och applåder. Salongen var helt fullsatt, säkert tusen peronen och bion kändes mer som en teater, mysigt!

Men popcornen (popcornspussar är blen det mysigaste som finns) är fortfarnade höjdpunkten när jag och Adolf går på bio.



Kommentarer
Postat av: Karin

jag är redaktör.. jag ansvarar för allt redaktionellt arbete = startsidan:)

Postat av: patricja

Jag funderar på att se patrik filmen ikväll, är den så bra att det är värt att lägga ner 100 kr på bio? Vi hörs imorn sannipie

2008-09-19 @ 10:37:30
URL: http://patriicja.blogg.se/
Postat av: Laura

Sv: Jaa alltså allergivaccinationerna är ju en ganska stor grej att ge sig inpå också, det tar ca.3 år med vaccinationer först varje vecka (i ca.½ år) och sedan ca.2½ år vaccination varje 6 veckor. Men sen har man effekt av det i ca.8 år. Här är en kort artikel om allergivaccinationer, googlade den bara, finns säkert bättre: pages&id=12875&page=start&layout=barnastma2005" rel="nofollow">http://index.glaxowellcome.se/system.plx?writedate=2000-05-26&parent=15195&code=gwpages&id=12875&page=start&layout=barnastma2005.



Vi hade typ 115 km avstånd och en tid av långdistans-tiden var min pojkvän i militären så besöken var jätte begränsade. Vi strävade dock att träffas ungefär varje veckoslut.



På helgen... Jag vet inte ännu vad jag ska göra? :) Faktiskt ingen aning. Njuta av livet!;) Själv då?

2008-09-19 @ 13:29:50
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback