Prinsesstårta lurar oss tjejer

Prinsesstårta är något som lurar oss tjejer totalt!
Det var något jag la märke till idag på fikarasten. Jag hade bestämt mig för en vecka utan sötsaker stup i ett.
Så kommer jag till rasten och vad finns inte där? Jo, en liten tårtbuffé.

Jag kände fortfande att jag kunde motstå, till jag såg prinsesstårtan. Den kvinliga tårtan. Och vips låg en bit på min tallrik.

Nu har jag ringt ett sko-samtal och skorna kommer kanske in imorgon. Ännu en rusrast på stan...Eller kanske kan jag be Lisa?

Bilden kommer från www.alvsjo.com

Sen har jag en annan grej på gång (den ska hållas hemlig tills jag vet hur det blir). Uppdatering kommer!


Kommentarer
Postat av: Johanna Wilsson

Nä vet du va den var riktigt vidrig:P

Postat av: maya

Ingen kan motstå en princesstårta:D mmumms

2008-09-29 @ 17:19:02
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det är verkligen så att om man har något utstickande eller klackar som hörs i hela korridoren så dras genast blickarna till en. Men får väl se det på den positiva sidan och njuta av "the spotlight" haha.



Hoppas att du hittar skorna :)

Han en bra kväll!

2008-09-29 @ 20:05:49
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback