Pysseldag!

Jag tycker mig höra talas om pysseldagar både här och där nuförtiden och det kryper mer och mer i mina pysselfingrar.
Jag är sugen på att sy, sticka en halsduk, men främst göra i ordning mitt fotoalbum!

Jag framkallade ju en hel bunt med kort i somras (från studenten, Italien och massa festkort!!) som fortfarande bara ligger och väntar på att göras iordning. Dessutom har jag både ett snyggt album och insperation.
Tror att det kanske blir spaning i hobbyaffärer i Stockholm i helgen!
Har någon något tips på bra pysselbutiker?




Lite kakor och te till pysslet, ja tack! Martina?!



 

Kommentarer
Postat av: Karin

åå gott med kakor!!

Postat av: Bella

Ojoj pyssla det har aldrig rikitgt varit min grej. Jodå det är jättebra här i Linköping, mycket att göra och så varvar man det med fest haha. Hoppas allt är som det ska i Söderköping =)

2008-09-24 @ 11:55:30
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/
Postat av: Ida

Vi kanske får köra en "pysslamedfotoalbumstrio" i sörping snart :)

2008-09-24 @ 16:25:20
URL: http://idalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback