Shoppingsuget smyger sig på

Jag känner hur det börjar krypa i mina shoppingfingrar. Ett resultat av för mycket sex and the city tittande antar jag. 
Halsdukar, mössor, stickat, höstskor, strumpbyxor, klänningar...ja, listan kan bli väldigt lång! Och plånboken väldigt liten...

Det blir inte bättre av att jag i de närmaste sex veckorna (MINST) ska sitta framför en dator 8 timmar om dagen. Jag har redan gjort i ordning en vill-ha-shopping-påse från
Forever21. Och jag tänker inte avslöja priset på den...Hur ska detta sluta?

Jag ska nog spriga upp till stan en snabb sväng efter jobbet medan mamma handlar mat. Får se hur länge jag kan hålla fingrarna i styr.


Kommentarer
Postat av: Laura

Ojoj lycka till xD

Postat av: Laura

P.S. Jag har nu frågestund på min blogg, provar på det första gången så fråga gääärna nånting av mig!:D

2008-09-19 @ 14:23:27
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: Emmi

jag shoppar lite för ofta (A)

2008-09-19 @ 15:51:50
URL: http://softpaleandpure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback