Söndag

Jag sitter hemma hos Adolf.
Vi har precis ätit frukost (Onaka-fil med smak av grönt te...vad dom än försöker med slår inget Kefir!) och godisrester från gårdagen.

Helgen har varit mycket lyckad.
I fredags tog jag ATK och kvällen bestod av kusinmys, god mat, sömn, film och presentöppnande.

Igår åkte vi igenom Saltsjöbaden och förundrades över att människor kan bo så fint. Sen bar det av till Söder och Shanti för lunch. Därefter tog jag T-banan in till stan och mötte upp älsklingen. Vi fikade idag ska vi gå en sväng på stan innan jag hoppar på bussen hem. Hoppas även på en sushilunch:)

Inför veckan är jag superladdad för pysselkväll med Ida och Martina, bastumys med Fyrisen, jobb och höstpromenader!

Vi hörs imorgon!


Sushi hos Matilda

Kommentarer
Postat av: Laura

Sushi <3

Postat av: Karin

mm GOTT

2008-09-28 @ 13:47:46
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Adolf

Hej! Skönt det var att ha dig här lovie! Tågstationen och lördagskvällen var höjdpunkterna! Mhoaw!

2008-09-29 @ 10:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback