En härlig helg

Jag är nyss tillbaka kommen från en skön helg hemma i Söderköping.
Tog morgontåget idag med alla pendlande affärsmän (och kvinnor!) för att dra ut på det hela ännu mer :)
Har faktiskt hunnit med en hel del!

Ätit middag med min
fina MartPappa Grappa, gått på stan (köpt present till Lisa, Martina och Ida och ingen till mig själv...), varit barnvakt åt världens sötaste Ellen, grillat med storfamiljen, varit på en lyckad 20-års fest i temat rosa, dansat med Björk (om ngn skulle ha missat?), grattat Lilly, powerdejtat med Anna och sovit...

Idag återvände jag till Sthlm med lite ångest i kroppen.. Och det första jag var tvungen att göra var att punga ut 420 kr för ett äckligt månadskort. I mitt huvud "medges, medges ej, medges, medges ej....MEDGES! Tack!).

Nu är jag iaf tillbaka på jobbet igen.  

Här kommer ett gäng med snodda bilder från the pink party



Världens bästa och sötaste Marty



Party Ida i rosa såklart!

Kommentarer
Postat av: Topsecret :)

Du är snygg

2009-04-23 @ 21:23:35
Postat av: Topsecret :)

Du är fin

2009-04-23 @ 21:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback