Påsk!

Jag älskar helger! För mig innebär det bara bra saker; god mat (just nu mat överhuvudtaget. Lever främst på soppor, mackor, fil och godis), familj, vin och saker med socker (läs påskägg!) som innehåll.
Denna helg ska inte bli något undantag :)

Jag åker hem till Söderköping imorgon efter jobbet och stannar till söndag kväll. På den lilla stunden har jag planerat in; klipp- och slingtid, en date med Anna (som äääntligen ahr kommit hem från Australien!), middag hos pappa, utgång, middag hos mamma och smide av sommarplaner med Marty...

Det kommer bli tufft, men kul!  Hoppas ni alla får en trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker allt att nästa gång du besöker Norrköping kan vi ju ta och se varandra över en fika eller liknande, det var allt för länge sen nu!! Puss på dig min favvo-kusin!

Postat av: martina

Det blev en lyckad men kort träff! Jag vill planera in en sthlms tripp. Vi kanske kan komma till dig allihopa och hjälpa dig och sen kan jag stanna över natten eller nåt? Nåt får vi komma på! Och sommaren ska planeras! Du och jag kanske kan åka på en resa. Det borde vi nästan unna oss. :) Vi ringer sen!

2009-04-12 @ 20:13:04
URL: http://martinaengwall.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Det blev en lyckad men kort träff! Jag vill planera in en sthlms tripp. Vi kanske kan komma till dig allihopa och hjälpa dig och sen kan jag stanna över natten eller nåt? Nåt får vi komma på! Och sommaren ska planeras! Du och jag kanske kan åka på en resa. Det borde vi nästan unna oss. :) Vi ringer sen!

2009-04-12 @ 20:13:19
Postat av: Sofia

sv: allt är bara bra med mig, hur är det med dig egentligen? Pussar!

2009-04-13 @ 12:37:57
URL: http://nooll.blogg.se/
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

2009-04-13 @ 19:57:06
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback