Sörjer varje sekund av sol jag missar

Jag har en fruktansvärd otur med att pricka in mina arbetshelger just när solen och värmen letar sig fram...Idag känns det extra tungt att se soltimmarna passera inifrån de dunkla fönsterrutorna.

Men jag ska inte klaga. Jag hade en ledig dag igår vilket innebar lite solning, lite tvätt, handling, matlagning och en utgång.

Gud vilket intressant inlägg det här kommer bli... Känner mig VERKLIGEN PÅ TOPP (läs: känner för att sjukanmäla mig alternativt åka till Arlanda och ta nästa bästa sista minuten för att hitta sol och få mitt pigment att reagera).

Jag kan i alla fall meddelan att jag och Mart smider sommaplaner utan dess like! Wei!!

   

Sol & Mart


Kommentarer
Postat av: Matilda

åh vilka roliga bilder :) vill gärna höra om dina sommarplaner någon dag. Sov så gott min lilla söta sannie. Imorgon ska jag skriva ett låååångt mail till dig. Hihi.

Postat av: Kim

Hej Sanna! Bara fint med mig, speciellt nu när somarn är på väg :) Hur är det med dig? Tack så mycket.



Den sidan är verkligen jättebra, har handlat därifrån två gånger och kommer aldrig mer handla redken i Sverige. Det är fraktfritt till hela världen och ingen tull. Du beställer från England och eftersom de är med i EU som vi så är det även tullfritt. Hur bra som helst :) Nu senaste beställde jag en fredag och hade grejerna på tisdagen, så väldigt snabbt måste jag säga. Så tveka inte att beställa :)

2009-04-26 @ 20:29:05
URL: http://imapoet.devote.se
Postat av: patricja

haha, vad roliga ni ser ut på bilderna. är allt bra?

2009-04-27 @ 12:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback