Ett blogguppehåll

På ett sätt skönt, på ett sätt nollställd. Mitt blogguppehåll har varit skönt, men jag känner mig helt ouppdaterad på allt som inte rör mig själv.
Dock har jag inte tagit mig i kragen och skaffat mobilt bredband än...Måste göras i veckan!

Igår kom jag hem. Middag hos pappa och Let´s Dance. Idag har jag och mamma haft en "vanlig" lördag med fika hos Lisa, en sväng på stan (som resulterade i en vit/rosa randig Gant skjorta, som kommer vara fin i sommar när jag inte längre är genomskinlig), en snabb träff med mina söta Matilda och en sväng till Ellen.

Ikväll väntar middag hos mamma (med Martina!!!) och eventuellt utgång. Kanske dags att pröva på "nya" Otten? Vi får se vad det blir av kvällen!

Imorn ska jag tillbaka till Sthlm och Adolf, känns BRA!! Seeee yaaaaa!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback