Vinterglåmig

Jag var precis inne på Patricja och Annas bloggar och drabbades av en akut vinterbleksdepression. Dom ser ut som två sommarfräscha pinglor och jag känner mig jämförbar med färgen på den blaskiga snön utanför fönstret. 

Jag är trött på min vinterglåmiga hy, på mina krutorra händer, mina ovälkomna finnar och mitt råttfärgade hår. Ge mig sommar, värme, solblekthår, gyllenbruna ben och ett glas rosé, tack!

Det verkar iaf som jag ska få njuta av solen redan under första veckan i juni...Grekland? Wei!


Bild





 


Kommentarer
Postat av: Anny

Det ar verkligen jatteskont att fa lite farg sahar pa vintern.. Men grekland det later inte fel heller :)

Postat av: Frida

Jag håller med, vill verkligen ha sommar, ge mig, ge mig, ge mig nu! :)

2009-02-24 @ 15:37:36
URL: http://fridasofia.se/blogg
Postat av: Anonym

Jag tycker bliden blev ganska bra ändå, trots att jag tre sekunder innan hade kollat lite nedlåtande på fotografen och sagt: "nej tack!" :P



IMORN ÄR DET LÖÖÖÖN! När kommer du hem? <3

2009-02-24 @ 16:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback