Att få ångest över sin egen garderob...

Hela min vecka är inbokad med att-göra-saker inför flytten.
Igår var projektet att rensa ur garderoben, Ojojoj....Vad mycket kläder! Jag greps av lite lätt ångest när jag hittade gamla jenas/tröjor som jag köpt för dyra pengar och sedan låtit ligga på hyllan...

För att lätta mitt dåliga samvete drog jag på mig plaggen för att känna att jag inte slängt pengarna i sjön...

Hittade ett par jeans med hööööög midja som jag köpte för två somrar sedan på Topshop. De kanske kan komma till användning i vår.
Jeanstrenden ska ju slå hårt! Eller hur var det?



Kommentarer
Postat av: signe

oh, fine jeans!

Postat av: Laura

faktiskt hööög midja :) och nu skriver ju alla om att om man har några tråkiga gamla jeans är det bara att trasha dem :D

2009-01-14 @ 23:02:17
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback