Audrey Hepburn och jag...

Jag en en riktigt dagbokstjej.

Sedan barnsben har jag älskat att låta pennan löpa över blanka sidor. Fylla tomma blad med tankar, känslor, händelser och planer. Vissa perioder är intresset för att skriva dagbok helt ointressant, men jag hittar på något sätt alltid tillbaka. 
Nu är en sån tid. Jag skriver och skriver och skriver...Skönt!

Trots att det känns ganska djupt är den viktigaste saken såklart dagbokens utseende. I min samling finns knallrosa, hjärtprydda, svarta och blommiga. Nu skriver jag i min snyggaste, prydd med
Audrey. Hon borde känna mig rätt bra vid det här laget...!

Skriver ni dagbok?


Här är min fina bok




 

Kommentarer
Postat av: Sophie

Svar: Jo det har du rätt i, synd att man inte är brun åren om :)

Tack så mycket, hoppas du får det bra här hemma :)

KRAM

Postat av: Matilda

Ja, just nu känns det bara jobbigt, men efter studenten kommer det npg kännas skönt :)



Oh, sista dagen, bra ocg dåligt antar jag, men så kul att flytta till ny stad :)

2009-01-16 @ 13:02:27
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: rebecca

jag veet, det är egentligen ingen brådska alls ;P jag tror bara man behöver någonting att längta efter!



ja, förmodligen blir det mamma som syr, men det beror nog mycket på hur den ska se ut också. ja, det är som du säger! en gräddvit tub med lite "släp".. det blir ju typ blöllop? hmm. och frisyr beror ju så mycket på klänningen! haha, det är verkligen världsproblem.



ja, det blir förhoppningsvis jonathan jag släpar med mig :)



hoppas det går jättebra med flytten nu! sörping will miss you ;) du får hålla oss uppdaterade genom bloggen! kram.

2009-01-16 @ 13:37:53
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/
Postat av: Anonym

faktiskt fin :)

2009-01-18 @ 13:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback