God morgon!

Ännu en mörk, blåsig och seg morgon. Men den här veckan känns ändå helt okej, eftersom jag väntar på något gott!

Igår var tanken att jag skulle ha fortsatt med "Projekt Köksbord" som jag startade i söndags. Men pga träningsverk från allt slipande och en sen hemkomst från jobbet blev inget jobbande.

Jag ska till pappa idag istället för att fortsätta förvanlingen av min gammelfarmors slitna träbord. Det ska bli vitt och ska med till lägenheten! (Bilder kommer!)


Idag har jag på mig en blommig kjol (jar har packat ned största delan av  mina kläder och sommarplaggen ligger överst...) som jag sytt själv, ett linne från Åhlens, glasögon från Persol och skinnväska från Wera

Kommentarer
Postat av: Maija

Ja, de får vi hoppas =)

Det kommer från vila, kostar bara 149:- har jag för mig, hihi.

Hade så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback