Lite shopping blev det också...

I lördags blev det även lite shopping. Ska bli skönt att ha tillgång till fler, roligare butiker till vardags. Dock har jag en känsla av att min plånbok inte kommer tycka att det är lika roligt...


Shopping...

Ljusblå skjorta med lite arbetad krage. Blir snyggt i vår med jeans och ballerina.



 
Låt mig presentera världens snyggaste dataväska! Signerad Ordning & Reda. tror ni den passade min dator när jag kom hem? NOOOO. Så himla tråkigt!


En LBD till får alltid plats i min garderob. Liknar
Martys Acne klänning en gnutta. Dock är min en budget variant...

Detta underbara smyckesställ hittade jag på Urban Outfitters. Jag fick tag på det sista exet.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Herregud vilken fin lägenhet!!!! Den är ju helt underbar! Ljust och fräscht! Bättre lägenhet kan ni ju inte hitta! Ser fram emot att komma och hälsa på och se din live! Nått speciellt du önskar dig i inflyttningspresent? Något du behöver?

Postat av: Matilda

Haha, jaa lantis minst sagt :) Men du kanske hamnar på hennes blogg då, vem vet...



Så fina saker du hittat, klänningen var kalasfin, var ifrån?:D



Jag shoppade bara jeans till pappa, inget tillmig, måste hålla i pengarna :)



2009-01-12 @ 14:13:44
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Smyckesstället skulle jag veeerligen inte tackat nej till... Vet inte hur länge jag letat efter ett snyggt sådant!!!

2009-01-12 @ 14:18:03
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Ja det förstår jag :) hur mycket får ni "ändra" liksom, när hon hyr ut den möblerad liksom? Får ni sätta upp hyllor och sånt? Kommer gärna upp någon gång och myser :)



Jag vet inte om jag hinner komma till Skpg nån gång i veckan.. Jag får ju min tenta imorrn och det kommer nog ta massa tid. Men om både mamma och patrik ska upp till stockholm nån dag i helgen skulle de höra med mig också ifall jag ville hänga på :)

2009-01-12 @ 15:47:43
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/
Postat av: Laura

Jag vill haaa det där smyckesstället! Tröttnar du på det är det bara att posta till Finland :) <3

2009-01-14 @ 23:04:09
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback