"Projekt köksbord"

Igår pratade jag om mitt projekt med köksbord.
Det är ett bord som kommer från min pappas farmor. Jättefint med två fällskivor på sidorna. Dock var det slitet ocbh med en brunaktig målarfärg på vissa ställen.

I söndags slipade jag bordet och la en grundfärg. Igår målades ett andra lager. Jag tror det kommer bli ursnyggt.

Frågan är bara om jag ska jag slipa lite när det är klart på borden för att få lite gammaldagskänsla/
Lexington? Eller ska jag låta det vara vitt och helt? Vad tycker ni?

Innan gårdagens målning

Min målaroutfit består av en gammal skjorta och pappas förstora byggbrallor


Efter gårdagens målning

Kommentarer
Postat av: ida

Slipa lite på det tycker jag;)

Postat av: Sandra

Svar; tack så jätte mkt.. hihi =)



va fint bordet blev. ja såg bilderna på lägenheten, super snyggt. ja tror bordet skulle passa att ha lite slitet, eftersom de var lite gammaldax stil med tegelväggen o sådär.. men de skulle passa även med helt vitt, för köket var ju modernt =)



2009-01-14 @ 14:01:52
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Oh, so it's officially over? Våran träningstid (inkluderar Step, Ae och Stepdance) är över... Haha, gillar inte Adolf att träna? Eller så kommer du säkert hitta någon på ditt nya jobb :)



KRAM

2009-01-14 @ 15:17:55
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Jobbar du idag? :) skulle isåfall behöva din hjälp. Ja mejlar dig:)

2009-01-14 @ 15:26:31
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback